Tarkvaraarenduse protsess kui partnerlus
Hea koostöö aluseks on kliendi eesmärkidest ja ootustest arusaamine, seepärast viime enne tarkvara arendama asumist koos kliendiga läbi põhjaliku analüüsi. Töötame käsikäes, et määratleda arendatavale tarkvaralahendusele nõuded. Meie jaoks on võtmetähtsusega tarnida kliendile lahendus, mis mitte ainult ei täida vaid ületab klientide ootuseid.
Paindlik arendusprotsess
Tänapäeva muutuvas maailmas eelistame kasutada agiilseid tarkvaraarendusmetoodikaid, kuna need pakuvad rohkem paindlikkust.
Agiilse tarkvaraarenduse puhul alustame planeerimise ja nõuete analüüsiga, määratleme koos kliendiga arendusel kasutatava piletisüsteemi peamised nõuded ja eesmärgid. Seejärel kavandame piletisüsteemi ning alustame arendusprotsessiga. Agiilse tarkvaraarenduse puhul toimub tarkvaraarendus lühikeste arendustsüklitena ehk sprintidena, iga sprint lõpeb antud piletis loodud funktsionaalsuste testimisega.
Tarkvara testimine
Tarkvarasüsteemi töökindluse, turvalisuse ja kasutatavuse tagamiseks kasutame nii automaatteste kui ka käsitsi testimist. Pärast igat sprinti hindame meeskonnaga saavutatud tulemusi ning võrdleme neid algsete eesmärkidega. See võimaldab meil hinnata tarkvaraarendusprojekti käiku ning teha vajadusel kohandusi tulevaste sprintide jaoks. Protsess kordub mitu korda, iga uus sprint toob kaasa täiustused ja uued funktsionaalsused, võttes arvesse klientide tagasisidet.
Loe ka:
Mida hõlmab endas nõuete analüüs?
Miks on oluline kaasata tarkvaraarendusprotsessi UI/UX disainer
Vajad abi?
Meie oskame pakkuda palju erinevaid lahendusi
Meie valikus leidub palju huvitavaid tooteid.