Datel Tarkvara arendusmeeskonna jaoks on võtmetähtsusega tarnida kliendile IT- lahendus, mis mitte ainult ei täida vaid ületab nende ootuseid. Sellise tulemuseni viib see kui mõlemad osapooled suhtuvad tarkvaraarendusprotsessi kui partnerlusse.
Enne tarkvara arendama asumist on oluline määratleda arendatavale tarkvaralahendusele nõuded, viia läbi nõuete analüüs.
Tänapäeva muutuvas maailmas eelistame kasutada agiilseid tarkvaraarendusmetoodikaid, kuna need pakuvad rohkem paindlikkust. Agiilse tarkvaraarenduse puhul alustame planeerimise ja analüüsiga, määratleme koos kliendiga arendusel kasutatava piletisüsteemi peamised nõuded ja eesmärgid. Seejärel kavandame piletisüsteemi ning alustame arendusprotsessiga. Agiilse tarkvaraarenduse puhul toimub tarkvaraarendus lühikeste arendustsüklitena ehk sprintidena, iga sprint lõpeb antud piletis loodud funktsionaalsuste testimisega.
Tarkvarasüsteemi töökindluse, turvalisuse ja kasutatavuse tagamiseks viime läbi põhjaliku testimise, kasutame nii automaatteste kui ka käsitsi testimist. Pärast igat sprinti hindame meeskonnaga saavutatud tulemusi ning võrdleme neid algsete eesmärkidega. See võimaldab meil hinnata tarkvaraarendusprojekti käiku ning teha vajadusel kohandusi tulevaste sprintide jaoks. Protsess kordub mitu korda, iga uus sprint toob kaasa täiustused ja uued funktsionaalsused, võttes arvesse klientide tagasisidet.
Agiilne tarkvaraarendusprotsess võimaldab meil kohanduda vastavalt muutuvatele nõudmistele, reageerida kiiresti klientide tagasisidele tagades seeläbi kvaliteetse ja töötava lõpptulemi.
Lisaks agiilsele lähenemisele on nii arendaja kui kliendi jaoks oluline jälgida ka skoobist ja ajakavast kinnipidamist. See tähendab, et arendusprojekti meeskond püüab iga sprindi lõpetada ettenähtud ajaraamistiku piires, tagades seeläbi projekti kulgemise sujuvuse ja prognoositavuse. Hindame klientide panust ajakavast kinni pidamisel. Oleme avatud ja läbipaistvad oma arendusprotsessi osas, jagades klientidele täpset teavet projekti kulgemise, edusammude ja võimalike väljakutsete kohta. Hindame kõrgelt vastastikusel usaldusel ja avatusel põhinevaid partnerlussuhteid.
Loome ja juurutame unikaalseid tarkvaralahendusi / infosüsteeme, samuti kohandame olemasolevaid tarkvaralahendusi nii väikestele kui suurtele äriettevõtetele kui riigiasutustele, kes vajavad kvaliteetseid ja töökindlaid tooteid ning asjatundlikke ja terviklikke lahendusi.
Tarkvaraarendus, IT-lahendused, andmeanalüüs, kliendipõhine arendusteenus, digitaalsed lahendused, arendustiimi teenused, tarkvara testimine, süsteemi integratsioon, pilvlahendused, küberturvalisus.