IT - teenus koolidele
Enamikul koolidel on teatud tasemel IT-tugi, kuid tänapäevaste nõudmiste juures ei pruugi kooli IT -juhi ressursist kooli IT-taristu haldamiseks piisata ning vaja oleks kitsama valdkonna spetsialiste, mida aga koolidel ei ole otstarbekas endale palgata.
IT tugiteenuse kasutamisega on võimalik koolil kõiki neid erispetsialiste mõistlikel tingimustel kasutada. Sisseostetud IT-teenuste kasutamise eelised hõlmavad kulude kokkuhoidu ning juurdepääsu eriteadmistele ja -oskustele. See omakorda tagab parema toe ja teenindustase, see omakorda tagab suurema paindlikkuse, ning oskuslikuma riskihalduse ja turvalisuse.
Datel pakub omalt poolt IT-tuge, sealhulgas:
Ennetav tegevus: võimalike kitsaskohtade tuvastamine ja soovitused olukorra parendamiseks.
Tõrkeotsing: tehniliste probleemide (nt tarkvara tõrked, riistvararikked, võrguprobleemid või süsteemivead) tuvastamine ja lahendamine.
Süsteemi hooldus: tarkvara- ja riistvarasüsteemide ajakohasena ja turvalisena hoidmine.
Võrguhaldus: Arvutivõrkude haldamine ja monitoorimine, turvalisuse tagamine.
Abi andmete varundamisel ja taastamisel: strateegiate ja protseduuride rakendamine kriitiliste andmete kaitsmiseks vastavalt nõutavatele standarditele. Süsteemi rikke korral andmete taastamine.
Küberturvalisus: turvameetmete rakendamine IT-süsteemide kaitsmiseks volitamata juurdepääsu ja küberohtude eest.
Kasutajatugi /helpdesk: nõustamine ja lahenduste pakkumine kasutajatoe kaudu. See hõlmab päringutele vastamist, juhiste andmist või levinud probleemide tõrkeotsingut. Kasutajate pöördumiste kogumine, intsidentide analüüs, aruannete esitamine.
Vajad abi?
Meie oskame pakkuda palju erinevaid lahendusi
Meie valikus leidub palju huvitavaid tooteid.